zaterdag 5 mei 2012

De start

En we zijn vertrokken..
Ik althans, of u ook meeleest, dat valt nog af te wachten.
Er is mogelijk geen saaiere dag om een blog te beginnen.
Het regent en als het dat niet doet is het alleszins grijs. Ik was de hele dag gewoon thuis. Dan kookte ik een maaltijd die ik zelf verrukkelijk vond, maar waar mijn wederhelft duidelijk minder gelukkig mee was. We zijn op dieet, kwestie dat we er nog wat deftig uitzien in bikini binnenkort, dus taarten en ander lekkers zat er ook niet echt in.
Wat een start, maar zoals ik al zei, we zijn vertrokken, voor echt.

Toch maar een paar sfeerbeelden laten passeren.


We kregen hier staartloos bezoek, och ja, allemaal welkom.


Liever lui dan moe, dat blijkt hier soms toch ook een motto!

Ineens 2 dieren, in dat eerste blogbericht, het is op slag duidelijk dat er nog geen kinderen in het spel zijn.

Welkom en hopelijk tot snel!

2 opmerkingen:

  1. Je schrijft heerlijk Jennifer, ik geniet van dat Vlaams!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je meeleest Sanderijn!
    De update op dit bericht: Gustaaf (jaja, wij geven graag namen aan beestjes) had vandaag zijn lief bij! De stoefer!

    BeantwoordenVerwijderen